the dumb-ass formally known as Lovisa

säg mig, hur lyckades hela lovet gå utan att jag tänkte en enda vettig tanke?

herregud, jag har i princip varit total-isolerad från civilisationen sedan ni åkte och jag kan helt enkelt inte förmå mig att ta mig i kragen och sluta titta på tjugo south park-avsnitt om dagen i min otroligt sköna säng och som konsekvens är jag nu ett hopplöst stressat vrak. men jag får gilla läget, för sedan ni åkte har jag verkligenverkligen varit i behov av att ligga i min otroligt sköna säng, kolla på nörd-serier/filmer och äta klementiner hela dagarna, men jag skäms så in i bängen. jag är i PARIS. ffs.


Kommentarer
Postat av: amanda

lovisa min kära vän, jag känner igen mig så mycket. man får fedtdåligt samvete när man behöver ligga hemma i sängen och man är i MADRID/PARIS!!

puss tat lugnt

2007-11-07 @ 22:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0