walla

fredagfredagfredag. jag har, hittills haft en otroligt chill dag. klev upp, åt grötfrukost, cyklade till skolan, softade på engelskalektionen, åt fetgod lunch i bamba (som vanligt), cyklade hem och nu sitter jag här. mätt och nöjd, och snart ensam hemma. då ska jag ta en dusch och göra mig iordning och sedan sticka till sara för hårklippning och vindrickande, sedan bär det av till svenska skolan för en integrerande fest med fransoserna, om det nu dyker upp några. imorgon blir det sightseeing och lusseövning och resten av helgen måste väl spenderas till plugg. ehrm.
hoppas eran fredagkväll blir awesome. PUSS /Lovisa

image650

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Åh! Det är alltid lika kul när du bloggar Lovisa

2007-11-25 @ 19:59:02
URL: http://ordpistol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0