fråga tina.

nä nu ska vi inte vara sånna. vi sitter och schteker hos elsa. har dragit värsta middagen tillhörande snaxxxxx. kollar fråga olle. jag menar vem vill inte egentligen verkligen veta huur läänge ett samlag varar? asså typ najs snubben på stan ärligaste svaret "10 en kvart" och jag menar han var typ över 30. snacka med sveriges tonårspojkar. asså haha lol najs typ eller är jag helt fel ute? ne j men olle måste ju vara skönaste snubben ever.

om ni känner för att typ langa personliga frågan, hehe passa på. neh skojja, ursäkta för oseriösaste inlägget, för mycket mat ungefär. godnatt lillekatt.

Kommentarer
Postat av: ökänd frågare.

hej. varför hänger min pung 20 cm nedanför snoppen? vad är hängpung? är det ett vanligt fenomen? tack på förhand.

2007-10-18 @ 00:07:29
Postat av: Anonym

oj vad väldigt glad jag blev att jag aldrig sett din pung. den låter hemskt ofräsch. du borde nog genomgå något slags ingrepp för att rätta till det där. annars kommer du att skrämma alla flickor/pojkar.

2007-10-18 @ 17:35:10
URL: http://laquartette.blogg.se
Postat av: kisskorven

hej fråga Tina.. alltså min snopp ser ut som en kisskorv.. är det normalt?

2007-10-18 @ 19:16:27
Postat av: Anonym

jag menar shit, orka alla defekta tonårspojkar. plastikkirurgi? alltså nej, ni är inte normala.

2007-10-18 @ 22:58:58
URL: http://laquartette.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej jag är en siamesisk trilling med tre huvuden.. nu har jag fått ett hår på könet, vems är de?

2007-10-18 @ 23:54:44
Postat av: Anonym

coolt. tina kukexperten vet allt om snoppar.

2007-10-19 @ 16:40:06
Postat av: Anonym

haha kul att folk tar från varanTV

"Postat av:

Hej jag är en siamesisk trilling med tre huvuden.. nu har jag fått ett hår på könet, vems är de?"

2007-10-20 @ 15:14:54
Postat av: experten

För att besvara "siamesisk trilling" så behöver jag veta vart hårstråt sitter? ifall det är i mitten är det per-åkes. ifall det är till höger är det håkan men ifall det är till vänster är det en svår fråga! för jag tror inte att det är lisas!

2007-10-20 @ 17:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0