just another manic Monday.

gled förbi ganska smidigt. så mycket smidigare än igår. jag trodde att jag skulle dö. och min fotokurs på moderatskolan började igår. kulkul, nej inte med fetaste huvudvärken ever ever. men nu kanske vi har lärt oss en läxa. jag tror att vi har det. hoppas ni hade en värd lördags/fredagskväll i alla fall. fredag = film/mys/sova över back till femman style med ebba. fett värd, bortsett från filmen. 28 veckor senare, så inte min smak alls. seriöst cp mycket blod och typ armar och händer och sånt. och rätt lame slut.
lördag = mysmysig middag med bästa flickor, aningen mycket mat/vin, ut på stan, dansa på en bil på götaplatsen, springa fel på järntorget, hamna på vevfesten hos ebbas bror, träffa söta Reidar, dra en pommes på franks, hamna på efterfesten i vårt hood. så mycket på en kväll ja kan resultera i ganska tung söndag. men ny vecka nya tag. typ babyshambles nya och en massa te.

image589


jag antar att det vattnas i munnen på er kära läsare (hehehehe eller inte) men de här fina oxfileérna var den största njutningen på länge ska jag säga. mm smaskens för köttälskande brudar och snubbar. JAG ÄLSKAR KÖTT.

/


Kommentarer
Postat av: Aladdin

" JAG ÄLSKAR KÖTT. "

sa

2007-10-20 @ 15:17:18
Postat av: edgar

Its not natural, normal or kind
The flesh you so fancifully fry
The meat in your mouth
As you savour the flavour
Of murder

2007-10-29 @ 00:37:41
Postat av: edgar

And the calf that you carve with a smile
Is murder
And the turkey you festively slice
Is murder
Do you know how animals die ?

2007-10-29 @ 00:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0