Kings of the wild frontier

tjena. cpcpcp vilka crazy dagar, ni kom som en tornado och jag bara blåste med, och det har varit najsigast ever. det är mycket folk i mitt hus nu, jag tycker inte om det, de tycker att jag är rolig och allt jag vill göra är att langa madames kokoskaka och dra en rulle. som vanligt. men det går inte, för det är halloween-middag som gäller just nu. jag är trött, godissugen och bakis för fyra vilda (hm) nätter. och jag saknar min mamma så jag tror jag får krupp. men, det är bara typ åtta veckor kvar innan vi ses igen.
avgiftning av alla dess slag får äga rum innan helgen då det antagligen vankas barhäng med mina värdsystrar och antagligen ett eller annat dansgolv på det. awesome. 
jag är trött, och jag saknar er redan. 
until next time / Lovisa 

Kommentarer
Postat av: Elsa

haha lät vilt!! avis*

2007-10-31 @ 22:28:01
Postat av: Cajsa'

uppdatera uppdatera uppdatera! jag vill ha detaljer

2007-11-01 @ 11:39:15
URL: http://ordpistol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0