lost and found.

Kära läsare. som ni ser var vår helg ytterst livad. Nu sitter jag här knappt återhämtad, och planerar för nästa event. Som lär inträffa nästa lördag. Om någon känner för något spxigt, så står fredagen till mitt/ert/vårt förfogande.

Ibland, kommer jag till små insikter i mitt liv. Jag borde ha en liten bok med mig där jag kan skriva ned dem. För jag brukar oftast tappa dem på vägen någonstans sådär halvvägs. Ny månad, nya friska tag. Snart åker vi till Paris, så snälla låt tiden rinna iväg. En insikt är att smörgåsar är grovt underskattade.

Förresten så ska jag måla om mitt rum. Jag har ingen aning i vilken/vilka färger. Snälla hjälp mig. Jag har ingen fantasi eller kreativitet eller lust att fundera över sådana materiella saker, HAHA. Jag vet inte heller om jag har lust att se söt ut tillsammans med någon. Så därför chillar vi på läget. Funderar på att bjuda hem mig till Elsa på lite Tv-spelande men jag måste plugga. Jag har superdupermegastort prov imorgon. / Tina

image550

Kommentarer
Postat av: Cajsa

(snyggich bild) Jag säger vita väggar, det är fett bra som bakrund för snygga bilder, kanske en svart fondvägg som lite kontrast? Med magnetfärg under så att du kan sätta upp allt möjligt utan massa tejp och kladdig häftmassa. (shit vad jag är smart.) puss

2007-10-01 @ 16:38:51
URL: http://ordpistol.blogg.se
Postat av: Elsa

kom kom!!

2007-10-01 @ 18:58:28
Postat av: Max

Måste säga att Cajsas förslag e najs. tipsar även om att det finns griffelfärg svart då. men då får man sin egna lilla svarta tavla hemma att skriva på om man vill. det e najs.

2007-10-01 @ 22:35:14
URL: http://imax.rawr.se
Postat av: Begmohammed

Blåvitt är snyggt...

2007-10-01 @ 23:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0