OKEJ.

Yes update på gång. Det har varit en händelserik vecka, jo man tackar. Kul för oss, mindre kul för er. Helgen var kanske vildare än på länge. Eller nej men två ganska stora partykvällar. Vilket resulterade i väldigt lite sömn. Men, helgen plus, jag vaknade upp med ett helt rent samvete. Inga extrema pinsamheter, missar eller dissar. Bara en massa Dans dans dans.
I lördags var det resterande BK gänget på rosendalskolans dag. det var häftigt! Jag och Ebba köpte en bandare för 20 kronor. Den är råtuff, men kan behöva pimpas lite lite. För framtida festivalupplevelser, softa BK kvällar eller ja, vad ni tycker. Det jag tänker på alltid, 24/7 är Paris. Och möjligtvis vilken fest vi ska dra i helgen. Hehe. Nej men ja allt hänger på Paris. Jag vill inte ens tänka på hur det kommer att kännas när vi är hemma igen. Förresten så mötte vi ett backslick i helgen och jag var på vippen att plocka Mandys fallfrukt, nej inte riktigt men nästan HEHE.
TINA

image558

Kommentarer
Postat av: julia

du var mer än nära på att fånga upp mandy´s man Tinis. det är nice, det är det. haha. fett med dans i lördags, det måste vi fortsätta med - alltså dansa på fester. /Julia

2007-10-08 @ 19:45:18
Postat av: amanda sö

hahaha, fallfrukt jo visst, men det hade inte gjort något ska du veta. fan vilken cool bandare!!

2007-10-09 @ 10:17:52
Postat av: Aladdin

sa

2007-10-09 @ 22:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0