random

tja alla medelålders. sitter och lyssnar på absolute move your body och känner mig allmänt sugen på att boogie the night away så att säga. vilket är rätt konstigt med tanke på gårdagens röj, vi bangade vår vita helg och drog på party hos alice classmate istället. random party typ, kvällen gjordes ju iof när tina på hemvägen bara skulle springa tillbaka in i radhuset och hämta lite mer tacos och lyckas springa in i grannens hus. HAHA, inte så att hon öppnade dörren och sen banga, nej nej. tina springer in i köket, öppnar kylskåpet där tacosåsen borde stå, upptäcker sedan att det sitter en gråhårig snubbe vid köksbordet och tittar allmänt skumt på henne. typ roligaste ever. drog in till stan, snodde en sandpåse i nordstan som alice sedan använde till att sanda över någon äcklig kroppsvätska på hållplatsen. "det är inte deres uppgift att sköte detta unga damen" ochill norsk vakt. nu ska jag iväg och träffa snyggaste brudarna i stora staden, tina är på tjejmiddag. förhoppningsvis strålar vi ihop senare and boogies the night away.

såhär såg min fredagslunch ut, donner har sina ljusa stunder faktiskt.

image595

image596

/

Kommentarer
Postat av: Aladdin

Alltså kaffe med ingenting är alltid lika gott till lunch

2007-10-21 @ 11:25:01
Postat av: amanda

haha, fan va kul, det där med tina!!! hahahah
just nu sitter jaag och tjuvar på nåns internet...ni har haft en roligare helg än mig iaf, jag har bara pluggat. när ska detta eviga skolhelvete ta slut?

2007-10-21 @ 12:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0