relief awaits you, friday's not that far away

upptäckte precis att jag hade lite leftovers från förra helgen, kameran dog ju som sagt redan på bussen vilket var sjukt ochill. hade varit nice att föreviga allt stört folk. anyway, har laddat den inför helgens strapatser i alla fall. imorgon ska jag besöka tina och hennes hönor hade jag tänkt, lite qualitytime typ. lite väl längesen jag såg de små liven nu. eller nåt. på lördag vankas det schtekarfest hos min bror, känner mig aningen osäker inför detta event måste jag säga. men men, jag och min syster planerar att dra några shots och skaka rumpan med bratsen så det kan nog bli något att skratta åt efteråt om inte annat. so long dear chaps /ebbchen

image567  image573


Kommentarer
Postat av: Aladdin

sa

2007-10-12 @ 21:26:20
URL: http://goatsemarathon.com
Postat av: Anonym

hoppas du trivdes med hönorna. grotesk bild på mig, hahaha.. men det får man väl bjuda på antar jag. Stek ikväll snygging. puss/JULIA

2007-10-13 @ 15:10:13
Postat av: Elsa

de små liven, undra om tina kommer ihåg att jag kallade min höna för det. sigh*

2007-10-16 @ 19:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0