UtiNaturen.

Hej LULU! VI ÄLSKAR DIG!!!!! Härligt med updates. Jag har haft en stört bra dag. Jag har varit ute hela dagen ungefär, i något ni känner igen som oktobersolen. Detta har gett mig fräknar, motion och nödvändiga kunskaper om havsstrandens ekosystem. Sedan underbart behövlig fika på java med reidar och Ebbet. Jag älskar er också. Jag tycker faktiskt om ungefär allt ikväll.  Därför langar jag lite material till intresseklubben här idag. Nedräkningen inför Paris börjar förövrigt inte förren vi bokat hotell. Jag har ännu ett I-landsproblem, bortsett från det där med russinen i bamba som alltid är utplockade, allt mitt smink är hos ebba, jag ser ut som en vinterblek tonårig pojke.
Puss och godnatt / T

     

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack för din kommentar! Det var roligt att höra för jag gillar eran blogg också :)

2007-10-09 @ 23:14:33
URL: http://jagbetmigitungan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0