värsta väskan.

image593

VS.



hela denna soliga, dock iskalla dag, har jag gått runt och känt att jag har den finaste portföljen i världen, eller i alla fall i allén. när jag kom hem hade jag fått paket. ganska spännande kan man tycka. det händer inte var dag. när jag öppnar paketet, får jag syn på en riktigt tacky handväska. jag får mig ett gott skratt. det visar sig att min mors prenumeration på glamour har gett avlöning, i form av den nedre lite slinkiga fejkskinnväskan. fråga inte varför hon prenumererar på denna tidning av alla, men den är trevligare än expressens söndagsbilagor. nu kan jag sola mig i min snygga portföljs glans ytterligare. stackars flickor som går runt med handväskor från glamour. TINA

Kommentarer
Postat av: Linn

den var skitsnygg. den övre.

2007-10-19 @ 18:11:00
URL: http://www.linnsara.blogg.se
Postat av: Anonym

sa

2007-10-20 @ 15:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0