We try to get our share

stört störd kväll alltså, började med en lite för chill förfest på rotary, sen bar det iväg till schtekarfesten som efter ett tag blev röj som fan. spårvagnshäng- flummigt. försökte oss på en alldeles för dyr kebab också innan vi drog vidare till efterfest i bk, dimmigt I tell you. vaknade upp med fetaste munsåren, fetaste baksmällan, fetaste argheten hos mina föräldrar och ett alldeles för kort hår. fortfarande way to much alcohol som kämpar sig ut ur min kropp för att kunna sätta fingret på guldkornen, men jag tror ändå det fanns en hel del. när syskonen edman gjorde dansgolvet t.ex. nu ska jag ägna mig åt NATURRUTA, NATURRUTA, NATURRUTA!!
see you out there /ebbchen

image576

 

Kommentarer
Postat av: syrran

ge mig ett N! ge mig ett A! ge mig ett T! ge mig ett U! ge mig ett R! ge mig ett R! ge mig ett U! ge mig ett T! ge mig ett A!! vad blir det??? NATURRUTA, jag hör inte... NATURRUTA!!! ooohhhh kom igen ebba, kom igen!!!

2007-10-14 @ 15:00:31
Postat av: matilde

snyggingar är vi allihopa, allihopa, allihopa!

2007-10-14 @ 16:36:52
URL: http://nakenchock.webblogg.se
Postat av: amanda

schtekigt värre. jag har bråkat med min värdmamma!!!

2007-10-15 @ 10:36:28
Postat av: anonym

men reidar är ju typ, to die for^^

2007-10-16 @ 19:17:28
Postat av: brosh

jävlar vilken schtekig bror du har ebba!

2007-10-29 @ 19:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0