babbel

och massvis med coola planer har vi smidit också. party, mys, ännu mer party och en liten gnutta kultur, med favoritbrudarna. precis vad jag behövde i vardagstristessen kan jag säga. stay tune to see more of our upcoming adventures (tänkt att läsas med den där mörka reklamrösten ni vet). annars chillar jag mest på tillvaron i övrigt, lever för helgerna, trixar med mitt rum. om någon typ råkade undra eller så. är också lite sugen på koftan nedan, dock inte med samma stajl som bruden på bilden. sakerna i lack hade inte heller suttit fel. men nu är klockan lite för mycket som ni kanske märker, har inte gjort mina läxor heller. ojoj, så det kan gå. whatever, godnatt. /e

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0