dear chap

min secondhand-lust har varit som bortblåst hela sommaren. har varken haft ork eller tålamod att söka igenom halvskabbiga lokaler på jakten efter det där lilla guldkornet. men idag dykte den plöstligt upp som en efterlängtad gammal vän, vet inte om det beror på min för tillfället halvtaskiga ekonomi eller om det helt enkelt är så att höstkläderna är mer vintage-anpassade. anyway, ska försöka dra med mig nån brud ut på en liten runda snart tänkte jag. fortsättning följer..
Monki x2, Acne, H&M.

image499
/ebba

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Stiligt Ebba!

2007-09-06 @ 20:01:11
URL: http://ordpistol.blogg.se
Postat av: amanda so

du ar sot som socker.
fan vad snyggt!

2007-09-13 @ 08:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0