el fin de semana

tjena alla brudar och snubbar. två egentligen väldigt fula uttryck som jag av nån konstig anledning börjat använda mig av på senaste. ibland undrar jag verkligen vart fan allt kommer ifrån, jag och tina brukar vara de som liksom myntar uttrycken. lulu är aldrig sen att hänga på, och sen ungefär när ordet började bli sådär lagom tjatigt hakade linnea på och körde på tills tina hittade nåt nytt och ännu konstigare alternativ. så nu vet ni lite spontant the story bakom kvartett-snacket om ni kanske råkade undra vart fan allt kommer ifrån. typ.

image511

anyway, helgen har väl innehållt aningen för lite booz och aningen för mycket halvbra dejter (eh, en) för att göra en tråkig historia kort. men trots detta har jag på nåt sätt andats och kännt mig någorlunda bra till mods vilket nog behövdes för min egen undergångs skull. kirrade lite second-hand i lördags, vårt guldkorn har för övrigt blivit invaderat av random donnermänniskor och coola indiepeople. vad hände liksom? löjligt billigt var det i alla fall så det slank ner lite halvkul grejer.


nu väntar ännu en underbar donnervecka, argh. vi ses till helgen! /ebba

Kommentarer
Postat av: am so

snygga saker du inhandlat!! jag bara maste fa hora lite skvaller om alla dina man! hur gar det med de 1, 2, 3 killar du har? vem ar dissad? vem ar fortfarande med i spelet? vem var du pa dejt med i helgen? tell me everything!!
puss

2007-09-17 @ 08:45:36
Postat av: rebecka

nice skor!!

2007-09-17 @ 17:22:24
Postat av: Cajsa

Fan vad finfin din kalender blev! Jag har en asful bild på JD i Scrubs (såklart) men det är typ det enda jag avgudar här i världen, Scrubs alltså. Jaja, jag önskar att jag var lite kreativare. Snygg var den iaf! Minns även uttrycket MASSIVT, som ni brukade stenhårt ett tag, jävlar vad svårt det är att hålla sig ifrån era uttryck, haha. PUSS/C

2007-09-18 @ 20:51:19
URL: http://ordpistol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0