HEJ

Internet till min dator kom snabbare än väntat, redan idag! WOHO! Just nu är jag på väldigt bra humör, trots diverse tusen läxor som tynger mig är jag väldigt glad. Fan vad jobbigt det skulle vara att börja skriva med å ä ö igen då. Haha. Som sagt, jag trivs superbra här nere, många chilla vänner har fåtts, mycket plugg görs, många lärare tjatar. Det är väldigt mycket regler här, på St Dominique som skolan heter där svenska skolan har lokaler, och jag kan väl tycka att systemet är rent ut sagt skitkasst ibland (sorry), men så jobbigt är det faktiskt inte. Många missförstånd och väldigt mycket särbehandling, men jaja, jag visste vad som komma skulle. Här kommer lite bilder, dock inte så många som jag kanske velat, har inte riktigt förstått att det nu är jag som har kameran, men jag ska bättra mig. Jag lovar. Det finns lite fler bilder på bilddagboken: youaredynamite.
Enjoy! / Lovisa

  

 

Kommentarer
Postat av: rebecka

FAN VAD NICE! jag vill också bo i paris.

2007-09-18 @ 21:38:21
Postat av: Lovisa

Rebecka: KOM OCH HÄLSA PÅ!

2007-09-19 @ 18:32:14
URL: http://laquartette.blogg.se
Postat av: Elsa

vill också!!!(åldersångest) lyckost dig som är ute och lever livet!

2007-09-19 @ 19:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0