Human after all.

Ja alltså jag vill bara säga hur rörd jag är över att det är folk som läser vår blogg, och typ tycker om den och sånt. cred åt er!
image491


image492


image493


om folket på bild 1 hade varit mina asgrymma vänner och bjudit med mig till festen på bild 2, där jag av en slump hade råkat träffa hetingen på bild 3 som sedan råkade bli helt kär i mig hade jag blivit ganska nöjd.
som läget ser ut nu är mina vänner faktiskt typ coolare, öh helgen har kanske inte ett sådant party i bakfickan men en håkan hellström konsert och ett najs röj med najs musik på lördagen. killen på bilden, asså ja. jag vill att min framtida flirt ska ha hans hårfärg, jag är svag för den. helt klart. alltså han kan gärna vara en total kopia av honom, I don't mind. bilder tagna från cobrasnake och hel looks. jag vet vart jag vill - HELSINGFORS! grymmaste snygga människorna och grymmaste språket. mm ge mig. hej då TINA

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Dessutom är du ju halvfinne! kan du inte skriva ett inlägg om hur det är att vara invandrare?

2007-09-06 @ 20:14:55
URL: http://ordpistol.blogg.se
Postat av: Lovisa

det är sånt här man gillar. skulle inte heller banga på det där. no way

2007-10-11 @ 20:37:38
URL: http://ovanligt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0