MEN TJA

Ahh, Paris ar overvaldigande ma ni tro. Forlat alla for att det tagit sadan tid att skriva har pa bloggen, men ja, jag har haft fullt upp med annat som ni sakert kan tanka er, eiffeltornet hit och triumphbagen dit liksom. Plus att det ar nagot sa fruktansvart mycket plugg, det ar orimligt att ens forsoka hanga med men skit samma. Jag chillar pa laget som vanligt. Min klass bestar av femtio tjejer och tre killar, awesome.  Min vardfamilj ar bast, jag hade inte kunnat fa nagon schysstare och skonare familj, den bastar ev en mamma och fyra barn mellan sex oxh tjugoett, alla ar valdigt party. Igar var det techno parad har i Paris och jaaaavlar vilket sjukligt roj det var! Screw Goteborgskulturkalaset eller vad det nu heter, technoparaden is tha shit. Ni som vill ha bilder och prickar over alla konstiga svenska bokstaver far vanta i tio dagar till for da far jag internet pa min egen dator, forhoppningsvis.
Ebba och Tina, keep up the good job ladies. Ni ar grymma.
PUSSPUSSPUSSPUSS
Yours truly, Lovisa


Kommentarer
Postat av: spasse

coola grejjer du håller på med! när kan man komma?

2007-09-16 @ 14:37:06
Postat av: Anonym

hihi. vad kul att du skriver lulu. du verkar ha det fett bra, så jag behöver nog inte oroa mig (eller kanske..)va? jaja, puss och kärlek från Julia!

2007-09-16 @ 16:48:01
Postat av: Cajsa

ÅH vad skönt att få läsa lite ifrån dig!
Jag är fett fett fett avundsjuk. Här blir det mörkare hela tiden och snart alldedes svart. Jag hade gärna flyttat till Paris för ett år om jag ändå inte hade haft en sådan hemlängtan. Jag saknar dig! puss!!

2007-09-16 @ 20:57:20
URL: http://ordpistol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0