nämentjena.

HEJHEJ. idag har det varit en bra dag. även om det är torsdag. och jag hatar torsdagar. imorgon ska bli en ännu bättre dag, för det är fredag. och jag ser fram emot lördag. och nästa helg, och veckan mellan. ja, många ljuspunkter i form av härliga events. samtidigt många mörkpunkter, dvs väldigt mycket plugg. jag fick mail av både amanda och lovisa idag. jag blev JÄTTEGLAD! jag kommer förmodligen inte orka svara ikväll, bara så att ni vet om ni läser detta. men kanske imorgon, för imorgon ska jag på, ja vad ska jag göra? jag ska träffa en snubbe, kille, öh brud. hehe. ja lite kött på benen imorgon. hejdågodnatt lillekatt <3 tina

image543
ja, ebbet har köpt mysfincoolaste koftan, från indiska.

Kommentarer
Postat av: amanda so

gor inget bruden, svara nar du har tid <3!!
Fan va snygg troja...gahhhdd. ojojoj vad jag kngtar till att fa traffa er igen!!

2007-09-28 @ 08:32:15
Postat av: Elsa

godnatt kissekatt!

2007-09-28 @ 18:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0