tidsfördriv.

om jag inte har något att göra, vilket händer väldigt sällan eftersom att mitt liv är så intressant, kanske jag ägnar mig åt att
  • fördriva min tid med att spela harpan
  • somna framför tv:n
  • surfa på internet
och häromdagen när jag satt och surfade på internet ( haha surfa, typ medeltiden) så fann jag en brud. spana in henne. hon är intressant. http://vintagedarlingblog.blogspot.com/
det känns sorgligt ja, att spela harpan. men underhåll mig då? tina
p.s äre fest så äre fest! d.s

Kommentarer
Postat av: Karro

jag vill bli en av dina lek-kompisar.

2007-09-19 @ 21:50:59
Postat av: amanda

are fest sa are fest, sann falkenbergsanda

2007-09-20 @ 08:47:38
Postat av: Begmohammed

Vad fan, inget fel på Harpan. Jag bekänner att jag sällar mig till syndarnas skara...

2007-09-22 @ 02:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0