david är äcklig.

http://www.youtube.com/watch?v=qbi6cWaiYDY

idag var den bästa av dagar, precis som denna värld är den bästa av världar. hmpf. jag fick nämligen ett samtal om ett sommarjobb, som jag bara inte kan tacka nej till. eller snarare inte har råd att tacka nej till. exakt vad jag ska göra vet jag inte riktigt än, men någonting med datorer, på ett godslager, eller något sånt. fatta cashen. fatta att jag oftast brukar ha cirka fem kronor på mitt konto. men efter den här sommaren kommer jag att ha tusentals. fast jag kommer at jobba i princip hela sommren, slutar 1:a augusti, precis i tid till emmaboda och wayan, awesome. allt börjar ljusna och jag vill bara dricka öl. jag är kanske lite förälskad och mycket riktigt fick jag ig på mitt mattepreov. måste plugga för sommarksola passar inte in i mitt schema. HAHA. Pu ss / ti na

image865
förresten så händer det hemskt mycket underbara saker just nu, bara sånt där trevligt och smått som jag vill spara, därför ska jag verkligen verkligen försöka att använda min kamera mer, min baby. hihi. som ett barn som sover. så imorgon om ni har tur kanske det blir vardagstinasbildfest.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

yo! jag har också fått sommarjobb, i sthlm en månad. hemma till wayan! yäääs

2008-04-10 @ 14:31:25
URL: http://laquartette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0