du är en jävlig siames.

jag är trött på huvudet, och i. idag var jag bruden med stort b, kändes det som. alltså blommigt och färgglatt och platt flygande hår och hela faderullan, sedan blev jag en riktig bitterfitta. imorgon ska jag varva ner ungefär hundra kilo och ha en bra dag i goda klasskamraters och svenskaböckers sällskap! lugnet har ack och ve inte återfunnit sig ännu, men jag ska ta en kall dusch. allt blir fint till helgen ska du se boobie. då ska vi dansa och prata och äta och ligga och allt det där man gör när man är en alkisslampa (alkis lampa). såg på teater idag, den var bra se den. don't mention the war, riktigt snygg alltså.

JAG HAR BOKAT EMMABODABILJETTEN NU JÄVLAR BLIR DET NAJS.
jag är taggad till max och vill inte sova. vill ha tolvtimmars-fest-marathon på fredag. snälla snälla kan vi inte? gött då spikar vi. ses där. pussssssssszs xoxo / tinyibrallan

Kommentarer
Postat av: amanda

men bruden! vilka ska till emmaboda? vad hände med way out west? kuken

puss

2008-04-09 @ 10:26:15
Postat av: TINA

nu har jag kirrat sommarjobb, så självklart blir det både emmaboda och wayan woooohooo. fast jag kommer typ att jobba hela sommaren, men bättre det än pank :)

2008-04-09 @ 15:58:56
URL: http://laquartette.blogg.se
Postat av: Elsa

lägg av att sno boobie!"

2008-04-10 @ 11:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0