g-g-g-lassigt.

yes bildfets lovades och bildfest ska det bli. först lite mer seriösa outfitkort hehe. ebba är fin, jag är spexig och svartklädd den här soliga dag till ära. förresten så var jag så ful att jag bangar.
image867

ja dagen spann på i fin takt. först våldgästade jag min vän sanna i ett soligt haga och lagade ungkrals-lyx-brunch
beståendes av en delikat omelett och satans så gott kaffe. fick besök av en kontaktkåt huskatt och stekte i vårsolen.

sedan bar det av mot skolan genom ett soligt vasa. fåglarna kvittrade och livet lekte, mötte upp med lite najs folks på skolgården och gick loss som en galen fågel med kameran. alla stekte och rökte utav bara fan.
sedan slutade jag skolan lite tidigare än vad schemat sa, men det var det värt. av mot kanalen bar det och där var det najs gangbang som gällde. en massa raringar och alla bara pussades. i dag var det rasmus som var bakis och allt var i sin normala ordning!

sedan efter många om och men langade vi ebba vid brunnsparken efter lite mer stekandes, och vi strosade sedemera mot damatteo alla stekares stekigaste kolugn, för en fin latte.

snipp snapp snut så var bildfesten slut. många vänner på en och samma dag, kul för er, tråkigt för mig höhö skämt åsido. vi ses imorgon bland manshororna och ölstänken, kanske på en krokig bakgata någonstans eller möjligtvis i någons kusins armar, eller varför inte på botten av ån, eller snarare i botten av glaset/flaskan/kannan/hinken ja ni fattar. / tina

Kommentarer
Postat av: Elsa

fan tina inte mongobilden!

2008-04-10 @ 19:55:11
Postat av: sanna

ooh, härlig bildfest. riktigt najs dag idag. Livet leker trors mångobilden på mitt osminkade jag =)

2008-04-10 @ 20:51:12
URL: http://accordningtous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0