sång i buss på villovägar

hang in there alla trogna vapendragare, bloggmotivationen är på ingång. ännu en partyfylld men kameralös helg. shame on us. i fredags blev det spontanmiddag med da gang och sedan en najs spontanutgång på det. det hela var mycket trevligt och resulterade i en dansant efterfest på främmande ort. lördagen var kommen och såg aningen mer sofistikerad ut. det langades lite lagom stekig 18 årsfest för barndomsvännen på det lite lagom stekiga avenyn. det var den helgen helt enkelt, nu ska jag drömma bekymmerslösa drömmar om söta pojkar.
over and out so to say /e


image864
letade efter en bild att posta mest för syns skull, och fick syn på den här stackars fransosen som var så snygg att han var tvungen att förevigas. honom ska jag drömma om inatt.

Kommentarer
Postat av: julia

so to say så är det faktiskt en jävligt snygg man jag ser på bilden. åh

2008-04-07 @ 18:40:21
Postat av: tina

jag ångrar lite att jag inte våldtog honom.

2008-04-07 @ 19:30:46
URL: http://laquartette.blogg.se
Postat av: Lovisa

åhåh, mumma. madrid är nära!

2008-04-08 @ 23:33:42
URL: http://laquartette.blogg.se
Postat av: Elsa

I want to suck his lip!

2008-04-10 @ 11:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0