this time tomorrow

tredje dagen i total misär. jag har för länge sedan tappat modet och mitt förstånd är på god väg. jag är dunderförskyld och dunderuttråkad. jag har legat i min säng de senaste två dygnen, i min ensamhet har jag haft sagan om ringen-maraton, molly ringwald-maraton och scrubs-maraton med diverse pauser för nässpray, hostmedicin och föda. jag hatar att vara sjuk. hatarhatarhatar.

idag bytte jag webbläsare till Firefox. dels för att den sägs vara bättre men främst för att det känns som att jag återigen sitter framför ebbas dator med ett glas mjölk i handen. åh.
bisoussssss /L

image883

Kommentarer
Postat av: tina

gullunge, om du var hemma nu hade vi åkt ner till kanalen, köpt daimglass/sex-pack och rökt mitt nya favoritmärke - goal. de kostar bara 30 kronor på stabbetorget och de är det bästa! jag saknar dig så mycket och istället är det söndag och jag har psykologiarbete att göra. döden väntar. krya på dig!!!!

2008-04-13 @ 11:50:41
URL: http://laquartette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0