dagarna d

glöggen är värmd, systra mi har återvänt till sitt barndomshem och släkten styr bilen mot ett präktigt dunderfirande på splintvedsgatan. julen har gjort intrång mina vänner. vet dock inte riktigt hur jag ska förhålla mig till det. pepparkakorna smakar inte lika gott som de brukar, pyntet känns ovärt eftersom det ändå ska ner om en vecka. är det så att man gått och blivit något av en påsktjej på gamla dar? det återstår att se helt enkelt, under tiden flyr jag in mot stad i ljus för lite avskedsfika och kenbee-lotto. jag har för övrigt önskat mig en kamera i julklapp, och om mina föräldrar mot förmodan tycker jag varit snäll nog kommer bloggandet inom en snar framtid bli något mer visuellt. än så länge kan jag roa mig med att sno bilder från mina kära vänner, därav den växlande kvalitén. förlåt amanda. förlåt david. förlåt kalle. /ebba (rasmus sluta älska kameran, din kärlek är inte besvarad)










helt sjuk känsla att vår kära struts befinner sig i mexikos förtrollade världar och att vi för bara en dryg månad sen satt på ett hustak i ghana och åt något äckligt. man firar för övrigt jul där också om ni inte visste det, därför gav vi våra kära ghananska vänner en tacky plastgran att pryda deras jordstampade golv med.





Kommentarer
Postat av: Cajsa

du sätter ord på mina känslor! jag har altid Ä-L-S-K-A-T julen men magin är liksom borta nu. jag är gammal...

2008-12-24 @ 22:55:21
URL: http://attityd.nu/mat
Postat av: davve

fy satan vilken satans jävla TJYV du är. nej, fashion bor hos er.

2008-12-30 @ 15:15:38
URL: http://jaduvet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0