a little bit in love with you

yes idag var det glassigt i vasa och vid kanalen där jag spenderade min dag. jag åt falafel helt själv, satt helt själv, åkte spårvagn själv, och promenerade runt själv. mysigt ja en del men såhär i text låter det ganska patetiskt. by the way är det härmed konstaterat att jag inte borde sättas i prikära situationer själv, där jag behöver prestera socialt. då undviker jag offret och drar mig som ett djur mot säkrare betesmarker. ack och ve vad ska det bli av mig. jag letar skinnjacka, utan muddar och kort helst, någon som har tips?

köpte skor häromdagen för pengar jag inte har, men för kommande partynätter kändes det behövligt. är så nöjd.
är så sugen är så velig är så trött är så ledsen fast glad egentligen. det är så fruktansvärt asnajs att jag på lördag kan festa satansatansatan!
jag borde försöka lova mig en sak, sådär om i trean, jag kanske ska försöka sluta svära, det är hemskt fult. pusshej tina

image796






















update: två alternativ: 1 gråt en stor skvätt över livets totala misär, en mindre skvätt över att mobilen inte plingar för någon annan än min mamma en ännu mindre skvätt över att min hy är jättetorr.
2 ta tag i dig kvinna åk och träna med ebba och sluta lyssna på speeding cars!
(3) bestäm dig redan nu för att skippa kinesiskan och må lite fint över att ha en härlig sovmorgon imorgon!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

fan vad läckra skor! jag skulle aldrig kunna gå i dom, ungefär lika lite som en giraff skulle lyckas.

2008-02-18 @ 22:20:20
URL: http://ordpistol.blogg.se
Postat av: Anonym

skorna - acne?

2008-02-18 @ 22:29:04
Postat av: Anonym

vart har du kopt dem?

2008-02-18 @ 23:38:37
Postat av: tina

naaajs att de ser ut som acne, men ack nej de är från h&m, ännu bättre, eller iallafall billigare!

2008-02-19 @ 10:24:07
URL: http://laquartette.blogg.se
Postat av: amanda

snygga skor pixeltina! hur är läget annars?

2008-02-19 @ 12:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0