boys in the band

min madame lade fram de fulaste örngotten åt mig när jag skulle bädda min säng förrut; vi snackar äckliga fleece örngott, gula och röda med solrosor på. yuck! i helgen ska jag dricka öl och lyssna på band. och plugga matematik. jag älskar min nya iPod för övrigt - det känns så fränt att kolla på bring it on på metron på väg till skolan. ultimat! i söndags hade vi semmelbak (jag tror jag har hittat på stavningen själv. ja) på svenska skolan. jag åt fyra stycken. hittills har jag ätit fem om man räknar med den jag åt idag. vilket man såklart gör. babyshambles spelade här i paris i måndags. jag var inte där. så, nu slutar vi prata om det.
hoppas eran helg blir trevlig, jag tror min kommer bli grym. på lördag ska jag nog på chinesisk karnival för att fira det nya chinesiska året - det lär ju bli fest, liksom.
puss!/ L

image774

SOON

Kommentarer
Postat av: amanda

lovviiisa!! hur är parisvädret?? jag springer runt i t-shirt o kjol idag och svettas!! huahua

saknar dig

2008-02-07 @ 13:58:16
Postat av: Lovisa

määäh!!! det är kanske tolv grader här och sol, ganska varmt för att vara februari men vi kanske inte riktigt når upp till madrid-nivå :) hur trivs du? allt väl sedan jullovet, är din bacill borta? PUSS

2008-02-07 @ 19:15:10
URL: http://laquartette.blogg.se
Postat av: elins

sommar!! (:

2008-02-23 @ 14:31:58
URL: http://elinblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0