but only if you're a little bit in love with me



image797


hejdär. idag var en bra dag. jag tog mig en välförtjänt sovmorgon. knegade till skolan, tappade i princip bort 50 kronor, grät lite.  fikade i vårsolen på stans bästa café med två av stans skönaste människor, analyserade en del flummiga drömmar i skolan. drog ned på stan med ett gäng killar som var flitiga smakråd åt mig när jag spanade skinnjacka. hittade den lilla svarta läderdrömmen på wasséns, ringde mamma, kirrade jackan. och den är min. på min kropp hamnar den på lördag, bara fyra dagar kvar nu. AWESOME! och imorgon kommer det kanske ett litet besked om de få ringar på vattnet som funnits nu ett tag är värda att fortsätta med, eller om jag ska ragga nya djur i skogen så att säga. lille djur kanske? alla mår bra, solen skiner åh jag vill bara dansa bort mig och mina skor på stadens gator! / tina

update: varför inte välja rätt kvällsmusik för en gångs skull? ikväll är det ord och inga visor med sting och fields of gold, känner du peppen? nej! jag vill bara sova. jag är trött i själen.

Kommentarer
Postat av: cajsa

Jag är en av gbgs skönaste människor! vad heter saras blogg?

2008-02-19 @ 19:43:58
URL: http://ordpistol.blogg.se
Postat av: tina

lätt, den heter styleby031.blogg.se

2008-02-19 @ 19:47:40
URL: http://laquartette
Postat av: amanda

finfina kläder!!

2008-02-19 @ 19:52:06
Postat av: julia

snygging! jag dansar med dig! mihi. skönt att du glider, själv gör man det inte.. men ses i helgen! då ska det glidas. /juliajulia

2008-02-19 @ 20:33:26
Postat av: julia

tina jag är sjukt pepp på lördagen! har ju bara varit ute myndigt två gånger myself. känner dock fet prestationsångest över att du kommer vara snyggast med din nya sko- och jackgarderob! seriöst. men vilka blir vi? vart går vi?

vi ska gå ut och dansa varje kväll!

2008-02-20 @ 21:13:29
URL: http://prettypettythief.blogg.se
Postat av: #2

haha, såg just din kommentar. idag skolkade jag för att vara hemma och skriva... annars brukar vi mest otajma tror jag. vi tajmar lunchrast imorgon! puss!

2008-02-20 @ 21:14:43
Postat av: #3

fan tina förstår du vilken bra vår?

2008-02-20 @ 22:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0