dansadansdans.

tack alla underbara älsklingsmänniskor för den mest lyckade födelsedagen någonsin! (mestadels, inget kalas utan en del misär) först lilla middagen, sedan stora dansen och den extrema fascinationen vid att få köpa äkta flasköl, fetaste efterfesten eller något, fullaste biljarden, vingligaste benen misären på slutet. allt i sin ordning och jag är redan påväg mot partyt i helgen, eller på torsdag om inte mitt festsällskap sviker. i veckan ska jag schteka, veva, ta det lugnt, njuta av att inte längre vara fattig och ja, njuta. LOVE /tina

image813
sp2b står för läckraste dansen? hah

Kommentarer
Postat av: Alice

Det ser ut att vara svettigt värre för vissa. (HRM!) Iofs ska jag inte yttra mig, för jag var också ganska gött svettig i lördags. Men jag hoppas du hade det svinkul utan mig! *tear*... nej, skojja bara. Vi får ta igen förlorad partytid i sommar, och på min 18-årsdag. Puzz

2008-02-26 @ 23:06:18
URL: http://www.aliceiungdomslandet.blogg.se
Postat av: pepp och pank

jag drog till p-vik efter haket, brände sjukt mycket pengar i lördags... har aldrig råd med både svanen på torsdag och luxury på fredag. och då väljer jag lätt lux. puss! //svikande festsällskap

2008-02-26 @ 23:19:00
URL: http://prettypettythief.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0