det är fredag idag var är du?

jag var så orolig för att inte tycka om håkans nya singel. det hade varit hemskt. men den är så bra. så bra så bra så bra. jag vill helst bara ta på mig mina gamla sönderhoppade converse och leta upp de där pärlarmbanden som vi gjorde och blåsa såpbubblor över hela världen. men det var förr. och förr är inte nu. nu lyssnar jag på håkans nya, minns gamla tider, har ont i själen, det är fredag och jag ska snart dricka öl med karro och diverse brats. sedan ska vi ta oss mot dansdansdans. och jag vill helst glömma världen för en kväll, nästa gång jag raggar på någon ska jag först av allt fråga "ursäkta, det råkar inte vara så att du har comviq?".

nu har tiden kommit för den stora partyduschen och den ska bli så stor. puss / tina

image815

Kommentarer
Postat av: cajsa

PUSS RAR! Hade du det bra?

2008-03-01 @ 16:13:55
URL: http://ordpistiol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0