helg.

det är fredag det är fest, men inte för mig. för mig är det filmfest. det är alltid trevligt, men ingenting går upp mot en fin utekväll med fina vänner. så jag är lite nere. en helgdag mindre för mig liksom. men jag hoppas att jag är peppen själv imorgon, det kommer att bli riktigt trevligt. feberfri sitter jag nu här iklädd tidernas mest fashionabla morgonrock, en konstig frisyr, och en kopp chai med honung i handen. najs. har sett The Bourne ultimatum, The Jane Austen book club och de två första avsnitten av gossip girl. allting igår för att jag inte kunde sova. var uppe till sådär fem och nu är jag helt yr i huvudet. häromdagen såg jag även december boys, shortbus (!) och I am legend.



jag grät till jane austen filmen, endast på grund av total utmattning. gossip girl är perfekt för folk som är hemma och sjuka. det är ju verkligen bara en dålig kopia av O.C. kom igen, den blonda it-bruden som dricker för myclet, pressen från sina perfekta föräldrar, killen som alltid har varit en nobody är kär i tjejen han aldrig tror att han kan få blablabla. men jag ska nog se klart första säsongen idag, kanske. och ikväll vankas det Control för hela slanten. ha en underbar fredag så ses vi imorgon / tina

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha, jag har också sett shortbus. den är assexuell men väldigt bra, tyckte jag iaf. såg juno häromdagen också, skitbra!

2008-02-01 @ 18:28:14
URL: http://laquartette.blogg.se
Postat av: Anonym

deprimerad. måste svara på ditt söta inlägg. planen var att se någon random bio på filmfestivalen med ebba och sedan skutta ut på något trevligt hak. men icke. det blev fika för hela slanten, och nu är jag hemma eftersom alla var för trötta. kanske jag med iförsig, men pepp blev depp eller något.

Men har iaf en pimplar kväll! det blev typ en sjuklingskväll för mig också! bra att du mår bra/bättre annars hade jag ätit upp något äckligt!
Ses imorgon! /july

2008-02-01 @ 21:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0