ohohoho.

vi åker snart. jag hittade en gammal jacka från tiden då jag ansåg mig själv vara en lite mer sportig tjej. den passar perfekt i backen! mer perfekt än jackan från tiden då jag ansåg mig ha råd med en ful peak performance jacka. det kommer att bli awesome. och jag hittade en flaska bortglömt franskt vin längst in i min garderob. detta måste vara höjden av lycka! idag har jag haft en trevlig dag. det var fint väder och vårkänslorna fanns ganska nära till hands, lite. åt brunch hemma hos sanna efter min första lektion. på min första lektion skrev jag en text om en dödssynd. LUST! ja, gott kaffe och gott sällskap i alla fall. sedan kneg i skolan, sedan fika med elsa och ebba. älskar girltalket som alltid får mig på bra humör, och som alltid gör mig lite kär i kärleken. eller lite kär i vissa söta män. men som sagt snart är det snowboard-pojkar som gäller. och jag kommer att ramla och slå mig, jag kommer att ramla och slå mitt huvud. jag ska åka med hjälm. snart fyller jag för övrigt år, vilket allmänheten bara inte kan undgått att höra flertalet gånger. awesome. sara knäppte en ganska suddig bild på mig där jag ser sur och skev ut på schillerskas underbart regnblöta skolgård. enjoy / tina

image775

Kommentarer
Postat av: julio

du är snyggaste fjällan på schillerska. och jag känner dig!

2008-02-07 @ 22:44:22
URL: http://prettypettythief.blogg.se
Postat av: amanda

snyggobruden

2008-02-08 @ 13:01:17
Postat av: Anonym

snygge tina! vi ses snart i backen. mihi/julia

2008-02-09 @ 12:18:17
URL: http://magiskaunder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0