she screams holes in london

hejhejhej alla glada, jag har bränt alldeles för mycket pengar på alldeles för god mat idag och nu sitter jag och har lite välfötrjänad ångest. vi har kollat på en kinesisk karnival och firat det kinesiska nyåret idag, jag tror det är grisens år, det var fett. det gick vilt och chillt till igår och jag trivdes så himla mycket hela kvällen. det börjademed att vi drog till vår käre billighetsbar, två euro/ölen är ganska så jäkla billigt faktiskt, och därefter köpte vi lite (mycket) vin och gick hem till saras vänner och dansade till familjen, justin timberlake, timbaland, nittiotalshitzzz och annat mumma. imorse mådde jag inte lika bra dock, men efter ett fett meal på en indisk wannabe-donken restaurant var jag och madde back on track, typ.  /LLLLL

semmelbak (öh) och kinesiska karnivalen:

image776

image777

image778

  

Kommentarer
Postat av: tina

råttans år är det visst ;) haha sötnöt jag tänkte smsa dig häromdagen när jag befann mig i en prikär situation, men ditt paris nummer hade försvunnit!! misääär. ha det underbarrt, lovveee

2008-02-10 @ 08:00:33
URL: http://laquartette.blogg.se
Postat av: Lovisa

jaja, det är inte så lätt att hålla reda på åren haha, men fett var det iaf! määäh, äg backarna eller nåt (jag är lite avis, typz). pusspusspuss

2008-02-10 @ 13:07:35
URL: http://laquartette.blogg.se
Postat av: lide

äh. crazy billy jay jones, he robs banks just for the shits. hur kan människan se bra ut när hon äter en jävla semla? varför? jävla korean. lovisa har du fattat tillämpningar? lide KRAM

2008-02-11 @ 23:18:42
URL: http://amputera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0