BECAUSE YOU HIT ME LIKE CRASH, BOOM, BANG

åhåhåh, jag läser den mest irriterande bok jag någonsin läst ; främlingen av albert camus. den är sjukt bra men så oerhört irriterande - huvudpersonen, mentaliteten, handlingen, typ allt. jag blir så förvirrad av det. nästa vecka har jag franska nationella prov vilket kommer bli intressant.. hm, jag är rätt nervös kan jag medge. fast det är man alltid innan ett nationellt prov och så visar det sig att det var lättare än man trodde. typ, eller nåt.  den här veckan har jag mått väldigt konstigt. nervös, pirrig, neurotisk, knäpp. oavsett vilket så har jag legat sömnlös om nätterna men jag borde verkligen inte göra det. eller vad vet jag egentligen. typ ingenting längre. typtyptyp.
imorgon ska jag dricka massor av öl och ta kort på fontäner. vi ses i regnet, ladies and germs.
över och ut.
Lovisa

image733

Kommentarer
Postat av: Reidar

Ah, L'etranger. Den läste vi i franskan. Hates it, jävla prettobok

2008-01-18 @ 20:49:48
Postat av: julia

lovisa, vi hade våra stunder i ettan men du måste förstå att jag har gått vidare. dessutom är fransyskor so last year, funderar allvarligt på att skriva ner dig i min kreddiga blogg. not! det är ju du som är too hot for your own good, och det är ju jag som saknar dig. så HIMLA HIMLA dumt att du blev sjuk i världens farligaste epedemi när du var här. seriöst, halsfluss har förstört så mycket för oss BK-/kålltorpskids genom åren. du är bäst. f.ö. droppar jag franskan i trean!!!

2008-01-18 @ 23:39:56
URL: http://prettypettythief.blogg.se
Postat av: juliah

jag läser också främlingen nu! fast jag tycker att det är en BRA jävla prettobok.

hmm jag har liksom hans moberg i franska. jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men. jag har alltså hans moberg i franska. och jag har väldigt svårt att föreställa mig hur jag skulle klara av ett år till med hans moberg i franska. alltså, hans moberg. vilken människa.

2008-01-20 @ 13:50:09
URL: http://prettypettythief.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0