dance with me.

hej bloggis kamrater. det var ett tag sen men jag har inte dåligt samvete, det är ett dåligt tecken. men nu känner jag mig fylld av happenings, inspiration och många najs känslor. så det är dags att sätta lite sprätt på bloggen. det är snarare så, att det borde vara tvärtom. lovisa och amanda har åkt igen, lovet var inte riktigt så bra som jag tänkte mig, en knegig vårtermin ligger framför oss. men så är inte fallet. det pirrar i min kropp och det känns som om jag är det där första lövet som precis har slått ut på ett fult träd, ungefär. fin liknelse. ja, häromdagen langade ebba en av de klassiska edman's festerna. det kanske inte var riktigt lika röj som det brukar, men det var en trevlig kväll som bjöd på en del saftigt skvaller och trevliga människor! en annan kväll i veckan vankades det en sofistikerad vinkväll som senare spårade lite och slutade med att alla talade ut. jag har lite bilder från den kvällen men inga från i fredags. typiskt va? jag har så försummat min kamera, känns väldigt ovärt men nu ska det bli bättre tider!

     


så tappa inte modet kamrater även om ni är panka eller morgontrötta, nu går vi mot ljusare tider! puss / tina

Kommentarer
Postat av: Elsa

amen satan vilka fyllebilder! haha stolt över skabbheten! min påg var dock sjukt söt på femte bilden. I must say.

2008-01-07 @ 14:10:46
Postat av: Lovisa

vem är mannen i svart turtleneck? han ser ut som en äkta parisare btw.

2008-01-08 @ 18:46:50
URL: http://laquartette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0