dancing with myself.

image724


ännu en dag att lägga bakom oss. vad har vi lärt oss? något om franska revolutionen kanske? det är mycket möjligt. jag har lärt mig att hata fullkornsris och att älska baklawa från netto. jag var så sugen på något sött och där står det, paletet med sötsliskiga baklawas (plural?!), till min fasa finns det bara en kvar, som vanligt är jag nära på att fälla en krokodiltår av bara farten, men när jag lyfter paketet, väger det uppseendeväckande mycket, ja för en tom pappersask. så jag kikar under pappersbottnen, och där ligger ett helt lager med perfekta utsökta söta lagom knapriga små bakverk! halleluja moment i mitt kök alltså! så, vad har vi lärt oss idag? titta alltid efter två gånger, du kan finna något gott därunder.

idag tog jag mig i kragen, och inhandlade ett friskisochsvettis klippkort. yes. så imorgon på min omänskligt långa håltimme ska jag ta mitt till västra hamngatans friskis och gymma, japp, kanske springa några kilometer och sånt, ja ni vet som man gör där.

dagens bästa: snyggingar att spana på, träffade julia och ebba efter skolan, brun julia välkommen hem!, baklawa och inspelade upp till kamp!
dagens sämsta: fullkornsris.

/lil'T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0