den handlar om kärlek.

sitter i skolan. skriver en pjäs. den handlar om kärlek, tror jag. varför ska alla pjäser handla om kärlek? kärlek säljer, är det inte så. kärlek och våld. det kanske ska vara en pjäs om kärlek och våld. den ska vara 20 minuter, är inte det lite långt? hur lång är en pjäs som är 20 minuter lång? ingen rätsida alls, bara avig. det kommer att bli en bra helg. jag vet inte hur det ska sluta. de har datorkunskap här, vem väljer den kursen? inte jag. men jag brukar kanske inte välja rätt. oftast fel känns det som. fel skor till fel byxor, fel alkoholmängd till fel fest, fel ord till min pjäs. den känns inte verklig. såklart. det var ganska väntat. jag kommer aldrig att bli manusförfattare, synd det verkar väldigt givande. som om man gör något i livet, men egentligen skriver man bara underhållning. det är väl fint? att leva för att underhålla människor. usch jag är vilsen. ska ut på skolgården. vi ses. / tina

image741



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0