det är söndag igen.


image735


 

det kunde blivit min kväll igår. men det blev inte riktigt så. istället blev det en såndär kväll som man inte riktigt kan sätta fingret på. det hände en massa saker igår. eller kanske inte hände, men jag hann väldigt mycket. och idag vaknade jag upp och mådde inte alls särskilt bra. transporterade mig till en svettig gymnastikhall för att se min lillebror förlora ännu en innebandymatch. förundrades över mammornas entusiasm en kvart och fick tinnitus av alla "kom igen MACKAN, fin pass!, jonteeeeee, spriing, jonte passaa, jonte skjuuut!" om jag någon dag kommer att bli mamma, låt mig inte sluta i svettlukten och skriken på den där stackars jonte. allt som allt kan jag säga att det var en helt okej lördagskväll. hejrå / tina (priset till snyggaste tröjan går till reidar!)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

EBBA ÄR SÖT

2008-01-23 @ 21:43:15
URL: http://laquartette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0