det här vet du inte om, men jag väntar på dig.

image721


jag är i ett mycket konstigt läge i mitt liv. jag är extremt kär, fast inte i någon speciell. bara allmänt. det är inte det att mitt liv är speciellt jättetrevligt just nu. det händer inte så mycket kanske. så jag kan inte skylla mina nykär-på-våren känslor på något speciellt happening. jag går runt i skolan och det pirrar i min mage. jag kramar alla mina klasskamrater och vill bara kura ihop mig i någons famn och få en puss bakom örat. saken blir ju inte direkt bättre av att ungefär, som sagt tidigare, hälften av mina vänner gått och blivit gulliga par med någon. det här är lite läskigt faktiskt. jag blev nästan kär i en kille på bussen hem från skolan idag. helt random, ganska ful tillochmed. FAST, jag trivs ju ganska bra med mitt nuvarande singelskap, ja det gör jag. om jag känner efter lite djupare. det är ganska knegigt att vara två, fast annars är man ju bara en. vilket är ganska ensamt. usch. det regnar / t

Kommentarer
Postat av: SAris paris!

Vi ska knycka the kooks sångaren åt dig ;)

2008-01-10 @ 20:02:41
Postat av: julia

singellivet är liksom gött två årstider/året
och det här är inte en av dem?
vad händer i helgen?

2008-01-10 @ 20:09:48
URL: http://prettypettythief.blogg.se
Postat av: Cajsa

Du och ebby är väl så två man kan bli? Annars har du män i långa rader som vill ha.

2008-01-10 @ 20:18:43
URL: http://ordpistol.blogg.se
Postat av: amanda

singlar för livet!! om du vill joina min och lovisas duo? vi kommer vara utan män när vi är 40 och ragga på 20-åringar. känns det lockande?

2008-01-11 @ 08:51:29
Postat av: tina

jag är iofs på 20åringarna alltså. men du vet 40, det är ganska långt kvar. kan vi inte börja med dem redan nu? :D

2008-01-11 @ 14:59:37
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

men rickard då?

2008-01-12 @ 14:01:35
Postat av: bom babom

Effektivisera mera, jag saknar era inlägg från och till!

2008-01-12 @ 15:21:48
Postat av: Elsa

oooh the Kooks sångaren är ju najs som satan i gatan!

2008-01-12 @ 21:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0