Miss Lovisa 2008!

igår fyllde madeleine aderton år, och vi var alla redo för en vild danskväll ute. men nej. efter aschillt barhäng, velande, köande och jobbiga vakter cyklade madde och jag omkring i läskiga men underbara paris och letade efter en metrostation som ingen tycktes veta var den var belagd. vi pratade om våra familjer, vi hånade fulla pojkar och vi förbannade högljutt varenda vakt i paris. slutligen träffade vi alice och daniela som stod i en telefonkiosk, madde cyklade vidare och vi andra började vår långa resa hemåt. jag åkte sammanlagt tre taxiturer på hela kvällen, för pengar jag inte hade, och är nu fruktansvärt pank, men det var en feting minnesvärd kväll och jag hoppas madeleine är nöjd för det är hon värd.

för övrigt tycker jag att alla borde läsa vad julia har att säga - mest för att hon är så jäkla duktig.
http://attityd.nu/wp/musik/

nu, äntligen, kommer jag till huvudpoängen med det här inlägget, och även en förklaring till rubriken. jag bildgooglade mitt namn och fick då upp följande bild bland andra;

image722

det finns tydligen en tävling som heter miss Lovisa, tydligen efter en skeppsbro någonstans i Finland, och dessa var kandidaterna 2007. AWESOME! jag anser i och för sig att en förutsättning för att få vara med i tävlingen ska vara att man är döpt till Lovisa i fadern, sonens och den heliga andens namn, men skitsamma, jag blir helt lyrisk bara av att veta att det finns en tävling som heter MISS LOVISA! åhherregud.
iaf så tänkte jag ställa upp i sagda tävling och jag är fast besluten att bli Miss Lovisa 2008!
VOTE FOR LOVISA!
över och ut/ gissa vem

uppdatering: DET FINNS EN STAD I FINLAND SOM HETER LOVIISA! DET HÄR ÄR STORT!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

I VOTE FOR MISS EKLIND BÄCK!

2008-01-13 @ 22:25:06
URL: http://ordpistol.blogg.se
Postat av: bea

haha, coolt!

2008-01-14 @ 21:29:03
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se
Postat av: Anonym

Lovisa är en stad i Finland. :)

2008-01-25 @ 20:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0