misslyckandet

med stort M skedde redan för några veckor sedan när jag med dåligt samvete bestämde mig för att hoppa över ett prov för att jag inte hade pluggat tillräckligt mycket. jag intalade mig själv att det skulle gå bättre, bara jag fick en till chans. detta var misstaget, misslyckandet eller vad ni vill. idag klockan 15.00 i schillerskas aula körde jag totalt på mitt samhällsekonomiprov. jag hatar ekonomi. jag hatar ekonomi. verkligen av hela mitt hjärta. hur ska någon tro att jag ska kunna hålla koll på ett samhälles ekonomi när jag inte ens kan hålla koll på mina egna kärva slantar. bättre lycka nästa gång tina, det vill säga på fredag. då ska du skriva prov, det kommer att handla om BERGARTER!!!!!!!!
åh jag blev på så dåligt humör och såklart regnade det ute. bestämde mig för att traska till valand i regnet bara för att få tycka lite mer synd om mig själv. missade trean precis, grät nästan i smyg men det var det ju ingen som såg, eftersom att det fortfarande regnade. vad händer i helgen? ge mig rökt lax? / tina

image723

Kommentarer
Postat av: sara

jag gillar hur den rökta laxen kommer in bland smygtårar och misslyckade prov...men tina " en fluga gör ingen sommar" du är sjukt duktig i skolan ändå raring du är delaktig på samhälls lektionerna jag tror inte han bryr sig om ett prov..keep up the good work honey...och jag ska borde få nåt "work" done över huvudtaget...BIG Fail från min sida...oj de blev en lång kommentar ...godnatt (L)

2008-01-15 @ 23:56:01
Postat av: Lovisa

ÅH, har du sett filmen? I

2008-01-16 @ 21:02:07
URL: http://laquartette.blogg.se
Postat av: tina

yääzz

2008-01-16 @ 21:20:22
URL: http://laquartette.blogg.se
Postat av: Lsa

tina, kom hem till mig i helgen? rökt lax erbjuds.

2008-01-16 @ 21:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0