ohyes, we can love!

ah, vilken awesome helg! skolveckan från helvetet tog slut i fredags och det var ju värt en drink eller två tyckte vi, självklart, så vi chillade järnet på en bar med god öl och snackade med några snubbar som, surprisesurprise!, trodde vi var mästare i skidåkning grundat på det ringa faktumet att vi bor i norden. den här och liknande frågor stöter man på lite då ock då - min värdfamilj tror ju på riktigt att jag behärskar allt från pulka till snowboard grymt bra och att jag dessutom kan göra massa tricks liksom - och det roligaste är att säga att man faktiskt är världsmästare på ,t.ex, såna där små snowskates eller vad det heter. krydda till det lite, liksom. i lördags hade tidningen vice nåt slags party och jag hoppades på massa dansdansdans och snyggt folk men tji fick jag. partyt var rätt stabilt - vilket det inte borde varit, vice är väl en någorlunda hypad tidning eller? - och efter att vi gått och hämtat alice borttappade mobil som någon underbar själ lämnat in bestämde vi oss för att åka hem och dra en rulle. det var trevligt, om än inte vad jag hoppades på men det blir sällan det här. idag såg vi tim burtons nya film sweeney todd. hm. alltså, tim burton är gud, johnny depp och helena bonham carter är wickedgrymma och allt det där, men den var inte så bra som jag hade förväntat mig att den skulle vara. den var läbbig, rar och johnny depp var med  - men jag blev besviken på burton som kunde gjort så jäkla mycket bättre ifrån sig, filmidén har ju sjuka möjligheter och han är ju verkligen gud när det gäller den här typen av filmer.
iaf, här kommer lite bilder från de gågna veckorna, jag ska kolla på sin city. peace! /Lovisa

   
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0