part time lover.

image764


yes idag utnyttjade jag min sista plugg-fria dag med att se Juno. den var söt, mysig, och söt. första skoldagen, nya veckan. äntligen har intrycken från helgen lagt sig lite. det känns ganska bra. det var en roliga helg. mestadels. alltså lördagskvällen var kanske inte ett av mina starkare ögonblick i mitt liv, men sånt händer. skolan är seg och öh, ja, den går väl kanske ut på att försöka se så fräsch ut som möjligt samtidigt som man undviker att bli sedd. varför då försöka se fräsch ut? ja man vet aldrig vem man stöter på. nästa helgen vankjas ännu en najs middag med najs flickor. är inte så sugen på alkohol. konstigt tina? haha vi har sagt det många gånger förr, men detta kanske (kanske!!!!) kan bli den första vita helgen på länge. men jag tror inte det. godnatt / tina
ja stört najs soundtrack till filmen. stört najs.
http://www.youtube.com/watch?v=FeqqHjyWWtI

Kommentarer
Postat av: Lovisa

åhåhåh, shit, jag har inte ens sett filmen än men har redan lyssnat sönder soundtracket (tack, julle g!). nice med middagar alltså, de tenderar att bli de mest trevliga partykvällarna liksom. äh, skippa vit helg och löften ni inte kan hålla, höhö :) jag ska dansa i helgen! PUSS

2008-01-29 @ 20:08:35
URL: http://laquartette.blogg.se
Postat av: Julia

Åhh, den filmen skulle jag vilja se! Kram

2008-02-01 @ 22:49:52
URL: http://bagladies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0