personality goes a long way

här sitter jag och skriver en egenhändigt ihopknåpad guide till paris kajer. de är onaturligt många. i vilket fall som helst så blir det nog det sämsta och mest cheesie jag någonsin skrivit. idag fyller sara s sjutton januarimånader minsann. CONGRATS!

åhkej. jag längtar också till vår, färger, bruna ben och massa bubbel i parker typ. jag har egentligen inget vettigt att skriva här men känner mig lite pratsjuk och i brist på pengar på nallen får bloggisen duga finfint.

nej, slut på det roliga, nu ska jag återgå till att skriva töntiga guider. jag tänkte bara säga att jag saknar er alla därhemma extra mycket idag, typ.
/LULU (MÄH ÅÅÅH. jag kan återigen inte lägga upp bilder. fan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0