Samuel L. Jackson är en cool katt

jag är sjuk. jättesjuk. återigen har mitt immunförsvar svikit mig och det skulle inte ha kunnat gjort det på en mer oläglig tid: precis inför franska nationella. schyyyst, brorsan. jag gjorde en massa läskiga saker igår. jag kommer inte ihåg så mycket men det var väldigt konstigt och en sjuhelsikes utmaning för mina franska kunskaper. idag har jag sträckkollat på dexter, ätit äcklig soppa som verkar vara det enda jag kan hålla nere (varför är det inte chokladkakor, liksom?) och tyckt så himla synd om mig själv. just nu knaprar jag piller och lyssnar på soundtracket till pulp fiction. mumma. Jag vet verkligen inte vad det är med mig.
/Lovisa

image738


Kommentarer
Postat av: amanda

stackars sjukling, hoppas du blir bättre snart.
spanienkramar/mandus

2008-01-23 @ 14:12:38
Postat av: Cajsa

KRYA PÅ DIG RARING!

2008-01-23 @ 15:45:17
URL: http://ordpistol.blogg.se
Postat av: Rebecka

Hej! Jag har följt er blogg ett tag nu och tycker den är jättebra! personlig och ni har cool stil! men jag måste bara fråga, ni skriver "fyra flickors skriverier.." och heter "la quartette". men jag kan bara hitta tre som skriver?! bara en liten undran, fortsätt blogga :) mvh Rebecka

2008-01-23 @ 17:49:36
Postat av: till rebecka

tack för att du gillar bloggen.
http://laquartette.blogg.se/m_072007.html

2008-01-23 @ 21:54:06
URL: http://laquartette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0