vibrating

image727

tänkte mest dela med mig av mina fabulösa kvällsplaner. ni som känner mig vet att jag har en smått töntig passion för musikaler, kommer fortfarande ihåg när jag på nån mysig kvartett-sleepover i typ åttan envist tvingade er igenom hela chess, haha. syskonen edman ska i alla fall denna afton besöka footloose med ingen mindre än måns zelmerlöv i huvudrollen. jag menar, vem smälter inte för hans sylvassa blick och underbart manliga höftrullningar. (typ min bror?) det råkar iof vara så att mannen i blått ,som på bilden mest ser ut som att han footstuck nånstans, hade huvudrollen i we will rock you som jag såg i london för ett år sen och gjorde den så sjukligt bra, så förhoppningsvis drar han upp nivån en aning.

annars är det inte så mycket nytt på fronten. har väl mest spenderat ett och ett halvt dygn med min kära lilla negerjulia som äntligen är hemkommen. adios amigos /ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0