3 3 3 3 3 3 3



min tredje sista arbetsdag på länge. jag vet att ni finner den här nedräkningen väldigt spännande. det gör jag också. på onsdag åker vi, det är inte långt kvar. jag måste hinna med en massa saker. fixa med pengar, fixa packlista, tvätta, packa, handla och allmänt fixa. just nu vill jag bara blondera mitt hår, ikläda mig stora piloter, fransiga ljusa jeansshorts och en liten bikini och fly till random ö med hav och kräftor och rosé och bete mig som den brud jag aldrig kommer att bli.

jag har haft en jättefin helg faktiskt. i fredags var det lite öl och lite vänner och lite flopp och mycket dans på slutet. lördagen, var bakisdagen vid västralångvattnet, med fina brudar, sjukt schtekig sol och mat. sedan till pojkvän och film och mys och en massa massa massa mat god mat god mat. söndag - poolbad, lång sovmorgon, mamma, matmatköttköttbadbad. jättefin helg. och som sagt bara tre dagar kvar, fyfan vad göööööött.

vi såg barnhemmet igår, den var najs men jag skrek som en stucken gris flertalet gånger. puuuuuuuuuuuuuuuss / t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0