4444444444444

den fjärde sista arbetsdagen är idag. gött liv. lönedag idag, så ikväll ska vi festa gärnet. fyfan vad fint, oj vad jag är på bra humör. trots att alla jag känner om några timmar ligger och svettas på valfri badstand, och jag sitter här inne på lindholmen och får olja på mina fingrar. nej, arbetsdagens höjdpunkter lär bli bert karlsson och måns zelmerlöw på radion, underbart. det ringde en idiot till mig inatt, klockan halv tre. trots att jag artigt undanbett fyllesamtal (vilka jag annars brukar tycka är ganska underhållande), fyfan vilket pucko. men han vet att jag förlåter allt för att han är så ful. yes planeringsmöte för emmaboda på lördag, eller söndag? snart ligger vi där i leran kära vänner och beklagar bristen på kondomer, kall alkohol och rena kläder. senare lär vi beklaga oss över överskottet stockholmare, norlänningar, och könssjukdomar. yes så får det bli, nu ska jag läsa - Jack. /t

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Åh, jag känner med dig tinA! Jävla alla som ligger på stränder och är lediga! NU ska jag gå¨in och jobba konstant tills skolan börjar - HURRA

2008-07-25 @ 09:24:27
URL: http://ordpistol.blogg.se/
Postat av: walla yo

tur för bristen på kondomer och överflödet av pojkvän va? im at the job doin the delredovisningar. pretty enformigt and boring i must say. pusses

2008-09-09 @ 15:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0