6666666666666

det är sex dagar kvar och nu ska jag tipsa om boken som ska gå vid min sida denna sjätte dag. den är faktiskt helt underbar. ikväll ska vi på maskerad, måste fixa kameran så att vi kan få till lite festliga bilder. morgondagen lär inte bli lika festlig. fan. bk-brudar, samla er. vattenpipa och choklad på planket någon dag låter som den bästa av ideér. på fredag kommer lönen. lidandet är över.

jaja det fungerade inte att ladda upp bilder. bokhelvetet heter Långt borta från Nifelheim, läs den. /t

Kommentarer
Postat av: cajsa

MEN SLUTA UNDVIKA MIG! Jag är inte hemma på torsdag jävla er. Fredag efter jobbet eller lördag är en bra dag... hehe

2008-07-23 @ 19:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0